گنبد دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

مجموعه ۶۹ والپیپر با کیفیت از طبیعت Nature Desktop Wallpapers

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۷ والپیپر زیبا و دیدنی را آماده کرده ایم که موضوع تمامی آن ها طبیعت می باشد . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۰۰×۱۰۵۰ تا ۴۰۰۰ در ۲۶۵۶ آماده شده اند .

 

مجموعه ۶۹ والپیپر با کیفیت از طبیعت Nature Desktop Wallpapers

.: ادامه مطلب :.

آموزش مقدماتی تری دی اس مکس Beginner’s Guide to 3ds Max

۳ds Max بسته‌ای نرم‌افزاری با قابلیت ساخت مدلهای سه بعدی، متحرکسازی و رندر می‌باشد.این نرم‌افزار یکی از قدرتمند ترین برنامه های طراحی مدلهای سه بعدی انیمیشن سازی و رندرینگ در عرصه گرافیک کامپیوتری(به انگلیسی: CG )هست سالهاست که توسط کمپانی های میانجی متفاوت نظیر Yost , Kinetix و Discreet توسعه یافته و عاقبت دوباره به وسیله توسعه دهنده اصلی خود یعنی Autodesk خریداری شد.امکانات بسبار گسترده و کارایی به نسبت آسان و همچنین ساز گاری با plugin های third-party متعدد از مزایای این نرم افزار قوی هست. به طور گسترده ای در معماری ساختمان، طراحی صنعتی، ساخت بازی های کامپیوتری و پیش پردازش جلوه های ویژه استفاده میشود و بزرگترین قابلیتش امکانات خوب مدل سازی است.این نرم افزار همچنین دارای سیستم آنالیز نور indirect illumination & radiosity سیستم ذره particle system بسیار قدرتمنده که محیطی مناسب برای شبیه سازی تصاویر و صحنه های واقعی برای کاربر ایجاد میکند.زبان برنامه نویسی این نرم افزاره که MAXscript نام داره و قابلیت های برنامه رو دوچندان می کند.

 

http://up.vatandownload.com/images/n1dr53jwyyc0rvx5mz8.jpg

.: ادامه مطلب :.

نسخه قابل حمل بازی پرندگان خشمگین فضا Angry Birds Space 1.0.0 از سایت گنبد دانلود

جنگ همچنان ادامه دارد! بعد از دزدی های خوک ها از تخم مرغ های پرندگان عصبانی ، ناگهان این پرندگان عصبانی خود را در یک نبردی در سرتاسر کهکشان می یابند ، که با خوک های فضایی محاصره شده اند. خوشبختانه پرندگان خشمگین دارای نیروهای ماورای طبیعه خود هنوز هم هستند و از آن استفاده میکنند… بازی پرندگان خشمگین در فضا شما را به ماجراجویی جدیدی در سیاره های مختلف منظومه شمسی و در جاذبه صفر دعوت می کند که شما را به یک بازی چشم نواز تا خرابی های ناگهانی سازه های خوکی دعوت می کند. در ادامه می توانید نسخه پرتابل (بدون نیاز به نصب) این بازی را از سایت گنبد دانلود  دریافت نمایید .

 

نسخه قابل حمل بازی پرندگان خشمگین فضا Angry Birds Space 1.0.0 از سایت گنبد دانلود

.: ادامه مطلب :.

دانلود مستند رودخانه زامبزی Natural World: Zambezi 2012 با لینک مستقیم از سایت گنبد دانلود

 

BBC Natural World – Zambezi (2012) PDTV XviD Avi

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

دانلود مستند رودخانه زامبزی Natural World: Zambezi 2012 با لینک مستقیم از سایت گنبد دانلود

 

نام مستند :BBC Natural World – Zambezi

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۵۸ دقیقه

حجم :۷۲۰ گیگابایت

کیفیت : PDTV XviD

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : یکی از بهترین و غنی‌ترین رودخانه های آفریقا ، رودخانه ی Zambezi می باشد که زندگی انواع حیوانات از جمله فیل ها ، بوفالوها ، گورخرها و بسیاری از حیوانات دیگر به این رود بستگی دارد . این مستند زندگی حیوانات و حیات وحش این رود را مورد بررسی قرار می دهد …

.: ادامه مطلب :.

دانلود انیمیشن عدالت جویان جوان با لینک مستقیم از سایت گنبد دانلود – Young Justice 2010

Young Justice 2010 HDTVRip Mkv


   قسمت ۲۲ افزوده شد 

دانلود انیمیشن عدالت جویان جوان با لینک مستقیم از سایت گنبد دانلود – Young Justice 2010

 

نام انیمیشن : Young Justice ، عدالت جویان جوان – قسمت های ۱ تا ۲۲

ژانر : انیمیشن ، اکشن ، حادثه ای ، ماجرایی

سال انتشار : ۲۰۱۰-۲۰۱۱ – ۲۰۱۲

وضعیت : در حال پخش 

مدت زمان : ۲۶ قسمت ۲۲ دقیقه ای

حجم : به طور میانگین هر قسمت ۹۰ مگابایت

کیفیت : HDTVRip

امتیاز : ۸٫۸ / ۱۰ 

زیرنویس فارسی : دارد

IMDB

گنبد دانلود این بار  انیمیشن سریالی فوق العاده جذاب ساخته شرکت برادران وارنر را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که مطمئن هستیم این انیمیشن می تواند نظر بسیاری از شما عزیزان را به خود جلب نماید . پخش انیمیشن Young Justice از اواخر سال ۲۰۱۰ آغاز و همچنان ادامه دارد . داستان انیمیشن در مورد گروه جوانی است که توسط چهار ابرا قهرمان بت من ، فلش ، آکوا من و گرین آرو آموزش دیده اند تا در برار دشمنان مقابله کنند . البته رهبر اصلی عدالت جویان کسی نیست جز سوپر من محبوب . این انیمیشن با داستانی زیبا و کارکتر های محبوب می تواند شما را به حال و هوای شیرین دوران کودکی ببرد . البته داستان این انیمیشن اینقدر جذاب است که هر رده سنی را می تواند به خود علاقه مند کند . تیم دانلودها شما را به دیدن این انیمیشن دعوت می کند .

.: ادامه مطلب :.

دانلود انیمیشن گربه های برق آسا با لینک مستقیم – Thundercats 2011

Thundercats 2011 HDTVRip Mkv

برای اولین بار در سایت ها ایرانی با ترجمه و زیرنویس فارسی اختصاصی سایت دانلود ها

 قسمت چهاردهم در  ادامه همین مطلب قرار گرفت


دانلود انیمیشن گربه های برق آسا با لینک مستقیم – Thundercats 2011

 

نام انیمیشن : Thundercats ، گربه های برق آسا – قسمت های ۱ تا ۱۴

ژانر : انیمیشن ، اکشن ، حادثه ای

سال انتشار : ۲۰۱۱ – ۲۰۱۲

وضعیت : در حال  انتظار برای پخش قسمت های ۱۴ به بعد

مدت زمان : ۱۷ قسمت ۲۲ دقیقه ای

حجم : به طور میانگین هر قسمت ۸۵ مگابایت

کیفیت : HDTVRip

امتیاز : ۸٫۴ / ۱۰ 

زیرنویس  فارسی : زیرنویس فارسی اختصاصی تیم ترجمه دانلودها

خلاصه داستان : Thundercats یا گربه های برق آسا ، نام سریالی انیمیشنی است که در ۱۲ قسمت ساخته شده و از تاریخ ۷ مرداد پخش آن شروع شد و سایت دانلودها همزمان با پخش آن ، این انیمیشن را در سایت قرار خواهد داد . در خلاصه داستان این انیمیشن فوق العاده جذاب آمده است : روز های صلح و کامیابی بر روی " زمین سوم " بود ، در دورانی که یک امپراطوری مافوق امپراطوری های دیگر بود و با عدالت و چنگال های برنده فرمانروایی می کرد . اگرچه پیشگویی های نوشته شده در کتاب نادیده گرفته می شدند ، فاجعه ای بزرگ در راه بود . نوشته شده بود که او با آتش متولد خواهد شد ، پادشاهی که مردمش را در برابر ارواح باستانی خبیث به سوی پیروزی هدایت می کند و …
 

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی Ridge Racer Unbounded برای XBOX360

Ridge Racer: Unbounded اولین بازی ای است که طی پنج سال گذشته توسط سازنده فنلاندی یعنی شرکت Bugbear در حال ساخت است. تعریف کلی سری Ridge Racer ترکیبی از Drift کردن، استفاده از نیتروژن و تکه تکه کردن همه چیز بود، ولی حال باید دید Namco قصد دارد با نسخه جدید بازی چه مسیری را پیش بگیرد. Bugbear از حس و حال مسابقات شماره های قبل دور شده، ولی به شدت به ساختار سری Burnout نزدیک شده و به نظر می رسد که این نسخه خیلی اکشن تر از قبل شده است. این نسخه خیلی بامزه است تا جدی و واقع گرا که البته آن ها سعی کرده اند با این موضوع حداقل به اسم Ridge Racer پایبند باشند. مسابقات در شهری به نام Shatter Bay اتفاق می افتند. شهری خیالی که در جایی بین نیویورک و شیکاگو قرار دارد. همچنین اینبار شما می توانید جاده های خود را هم خلق کنید و در بخش آنلاین آن ها را به اشتراک بگذارید. Shatter Bay وسعت زیادی دارد، مسابقات بازی پر سر و صدا و خیلی شلوغ هستند، وسعت تخریب محیط بسیار وسیع است و در حقیقت محیط بازی می تواند نیروی کمکی برای شما باشد که رقیبان خود را از سر راه بردارید.


|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

دانلود بازی Ridge Racer Unbounded برای XBOX360

.: ادامه مطلب :.

بازی سرگرم کننده Let’s Golf v2 برای PSP

امروز در سایت گنبد دانلود بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده گلف Let's Golf.v2 را مخصوص کنسول PSP برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدوارم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . تصاویری از محیط این بازی را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید .

 

| دانلود در یک پارت ۳۷٫۱۱ مگابایتی با لینک مستقیم از سرور سایت |


بازی سرگرم کننده Let’s Golf v2 برای PSP از سایت گنبد دانلود

.: ادامه مطلب :.

شایعه در شهر: علیخانی توبیخ می شود؟


اندیشه اسلام آباد:
در اتفاقی نادر، احسان علیخانی مجری مشهور تلویزیون که در برنامه زنده و نوروزی سیما  صحبت می کرد، به شدت و البته با لحنی آمیخته با شوخی از رئیس جمهور و وضعیت اقتصادی
کشور انتقاد کرد که ظاهرا به همین جهت از سوی مسوولین صداوسیما توبیخ شده و احتمالا همچون فرزاد حسنی از رسانه ملی کنار گذاشته می شود.
 http://ups.night-skin.com/up-90-11/45878785448.jpg

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : عادل
  • تاریخ: یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:,
  • تشییع پیکر بی بی قصه های مجید+عکس

    پروین‌دخت یزدانیان معروف به مادر بزرگ قصه‌های مجید در سن 89 سالگی دار فانی را وداع گفت.
     
    پروین‌دخت یزدانیان یا همان بی بی مشهور قصه‌های مجید که هنوز یاد و خاطره آن در ذهن‌های کودکان و نوجوانان دهه 70 ماندگار است ظهر جمعه در سن 89 سالگی در نجف آباد اصفهان دار فانی را وداع گفت.
     
    وی که چند سالی بود بر اثر بیماری و کهولت سن در بستر بیماری بود، توسط دخترش پرستاری می‌شد.
     
    یزدانیان که در نجف‌آباد اصفهان به دنیا آمد، دارای 12 فرزند، 25 نوه و پنج نتیجه است که از میان این تعداد فرزند کیومرث و منوچهر پوراحمد کارگردان و نویسنده نام آشنای سینما و تلویزیون هستند.
     
    حضور یزدانیان مقابل دوربین از سال 1370 با مجموعه «قصه‌های مجید» آغاز شد و ایفای نقشش در سینما از سال 1371 با «صبح روز بعد» و «شرم» که هر سه به کارگردانی پسرش بود ادامه یافت.
     
    وی در فعالیت کوتاه مدت خود در سینما، حضور در فیلم‌های «نان و شعر» (1372)، «خواهران غریب» (1374) و «شب یلدا» (1379) را به کارگردانی فرزندش کیومرث پور احمد و ایفای نقش در فیلم مهریه بی‌بی (1373) ساخته اصغر هاشمی تجربه کرد.
    کیومرث پور احمد دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان درباره ویژگی‌های شخصیتی و زندگی خصوصی پروین دخت یزدانیان معروف به بی بی قصه‌های مجید گفت: مادرم 65 سال در آشپزخانه بود و دوازده بچه را بزرگ کرد و سر و سامان داد و همانند زنان ایرانی که خانواده دوست بودند بیشتر وقت خود را به خانه داری و آشپزخانه مصروف کرده بود.
     
    وی افزود: مادرم به کتاب کتاب‌خوانی و تماشای سریال‌های تلویزیون علاقه داشت و با تمام گرفتاری‌هایش بافندگی با ماشین را یاد گرفت و برای بچه‌هایش پلیور می‌بافت.
     
    کارگردان و نویسنده سینما و تلویزیون گفت: مادرم همیشه نمونه واقعی یک انسان فعال و سرزنده بود و حتی برای خود معلم نقاشی گرفته بود تا آلزایمرش که از 10 سال پیش به آن مبتلا بود را درمان کند.
     
    وی ادامه داد: پروین دخت یزدانیان زنی خیرخواه و مثبت اندیش بود و هر کمکی که از دستش بر می‌آمد برای دوستان و آشنایان و همسایه‌گان انجام می‌داد.
     
    پور احمد یادآور شد: از زمانی‌که آلزایمر مادر آغاز شد تا زمان فوتش 10 سال طول کشید و در سه چهار سال آخر زندگی نباتی و سختی را می‌گذراند.
     
    وی گفت: شاید مادرم به دلیل شرایط سخت بیماری راحت شد، اما خانه ما رو سوت و کور کرد و با رفتن ایشان همدلی که از وجود مادر در بین بچه‌ها بود کم‌رنگ می‌شود.
     
    کارگردان سریال قصه‌های مجید در پاسخ به این سوال  که زنده یاد یزدانیان در جلوی دوربین و پشت صحنه‌ها چگونه بودند، اظهار کرد: وی همانند دیگر کارها، مسئولانه در سر صحنه حاضر می‌شد و حتی در زمان تولید سریال قصه‌های مجید که پدرم هنوز زنده بود کارهایش را به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌کرد که پس از ضبط برنامه در خانه حاضر شود و برای پدرم غذا بپزد.
     
    وی تصریح کرد: از ویژگی‌های بارز بی بی، بداهه گویی متناسب با سکانس‌ها در زمان ضبط بود و طوری بازی می‌کرد که تنها یک برداشت در بیشتر سکانس‌ها کافی بود.
     
    پور احمد گفت: مادرم در زمان پخش سریال قصه‌های مجید ستاره تلویزیون ایران شده بود و به نوعی مادربزرگ همه بچه‌های ایران زمین بود.
     
    در پاسخ به این سوال که مادرتان کدامیک از کارهایشان را بیشتر دوست داشتند، تصریح کرد: برای او فرقی نمی‌کرد، اما خاطره جالبی که از او دارم اینکه بعد از فوت پدرم ما سر کار خواب‌نما بودیم، من به مادر گفتم تا 40 روز کار را تعطیل می‌کنیم اما ایشان به من گفتند تو خیلی ضرر می‌کنی، و کار را پس از هفته پدرم آغاز کردیم.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : عادل
  • تاریخ: یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:تشییع پیکر بی بی قصه های مجید+عکس ,
  • دانلود بازی DeathSpank برای PS3 با لینک مستقیم

    داستان DeathSpank از جایی آغاز می شود که قهرمان بازی برای یافتن شیئی خاص که در تمام عمرش به جست و جوی آن می پرداخته است آغاز می شود. این شیئی و اثر باستانی The Artifact نام دارد که هم اکنون به آن بسیار نزدیک شده است. اما اتفاقات بر طبق میل او نیست و در هنگامی که قهرمان ما پس از سالها عمر خود و جستجو اثر باستانی را پیدا کرده است، این شئی توسط یکی از فرمانده هان اصلی آن منطقه دزدیده می شود و ماجراجویی های DeathSpank آغاز می شود. داستان بازی نیز از قواعد و اصول مانکی آیلندی! پیروی می کند، بدین معنا که اصل داستان توسط میان پرده هایی که در بازی وجود دارند نمایش داده می شود و بخش دیگر از طریق گفت و گوها روایت می شود. اصل داستان در حواشی حوادث روایت می شود که این مورد با توجه به حضور ران گیلبرت بسیار استادانه و با ظرافت انجام شده است. شخصیت پردازی یا دیالوگ ها از مهم ترین و جذاب ترین بخش های طنزگونه بازی به حساب می روند. در چنین سبکی نباید انتظار یک داستان فوق العاده را داشت، بازی دارای یک داستان سرراست و فاقد پیچیدگی است که مشکلی ایجاد نمی کند! نام گذاری، صداگذاری و طراحی کاراکترها بی نظیر است و هر کاراکتر و شخصیت موجود در بازی ماجرای خاص خود را دارد. حتی سازندگان از یک گاو نیز در بازی نگذشته اند! برای مشاهده ادامه نقد بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید. شما از هم اکنون می توانید این بازی بی نظیر را برای اولین بار از وبسایت دانلودها با لینک مستقیم دریافت نمایید.

     

    دانلود بازی DeathSpank برای PS3 با لینک مستقیم

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود بازی Fifa 12 برای PS3

    EA  اینبار موتور گرافیکی فیزیک بازیکنان را دوباره از نو طراحی کرده و این بازی را تا حد زیادی از لحاظ شبیه سازی به واقعیت نزدیک نموده . حرکات و برخوردها بسیار نزدیکتر به فوتبال واقعی طراحی شده اند و بهبود وسیعی را از نظر گرافیکی شاهد خواهیم بود. FIFA 12دارای قابلیت حرکت ۳۶۰ درجه ی کامل بازیکنان است که با ادغام آن با تعریف دوباره ی کنترل بازی و هوش مصنوعی بالا در هنگام دفاع کردن یک بازی پر هیجان تر از گذشته را شاهد هستیم . موتور فیزیکی جدید EAمخصوص ساخت حرکاتی خاص مانند کنار زدن بازیکنان و تنه های شدید و سایر حرکات فیزیکی ساخته شده که در کنار آن جزییات زیادی هم به اینگونه برخوردها افزوده شده . EA هوش مصنوعی جدیدFIFA 12 راPro Player Intelligence می نامد.در چنین حالتی بازیکنان در این بازی می فهمند که چه کسی به آن ها نزدیک می شود و بر اساس خصوصیت های او از خود واکنش نشان می دهند.درنسخه ی آینده ی این بازی همچنین شاهد شکل های مختلف و تاکتیک های متفاوت تری برای دفاع خواهید بود که این نیز به فیزیکی تر شدن بازی کمک کرده است .


     

    دانلود بازی Fifa 12 برای PS3

    .: ادامه مطلب :.

    gonbad-download

    عادل

    gonbad-download

    http://gonbad-download.loxblog.ir

    گنبد دانلود

    گنبد دانلود

    گنبد دانلود

    سلام من عادل خدر خوجه مدیر سایت گنبد دانلود هستم امیدوارم با ارسال مطالب کاربردی به شما دوستان عزیز کمکی بکنم سایت گنبددانلود|قالب های لوکس بلاگ ابذار وبلاگ نویسی کتاب گنبد کاووس والیبال گنبد دانلود موزیک ترکمنی اصیل سایت ترکمن صحرا موسیقی اصیل ترکمن هاوش گنبد دانلود

    گنبد دانلود