گنبد دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود بازی Darksiders II برای PC

Darksiders II شما را در نقش Death یکی دیگر از چهار سوار آخرالزمان قرار می دهد که مأموریتش آزاد کردن برادرش War و بازگرداندن شهرت اوست. سفر Death همراه با مبارزه علیه شیاطین مختلف و عبور از سرزمین های گوناگون خواهد بود. او بسیار آرام است و قصد دارد کسی را نجات دهد. در Darksiders II او کاملاً به خودش متکی است و همچنین شخصیتی است که می تواند بسیار تغییر پذیر باشد. دونالد کارگردان بازی در اینباره می گوید که بیشتر شدن قابلیت های نقش آفرینی، باعث به وجود آمدن چنین چیزی در بازی شده است. در این بازی قابلیت های زیادی وجود دارند که بازیکنان می توانند به وسیله آن ها، نوع مبارزه ها، زره ها و هر چیز دیگری را تغییر و ارتقاء دهند. حتی او می تواند از آیتم هایی که از سایر دشمنان بدست می آورد هم استفاده کند.

 

| نسخه معتبر SKIDROW ، برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی |

| نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد . |

 

darksiders 2 دانلود بازي Darksiders II براي PC

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier برای PC

سری بازی های برگرفته شده از آثار نویسنده نامی آمریکایی یعنی تام کلنسی (Tom Clancy) با تم نظامی خود همیشه بهترین برگ برنده Ubisoft بوده اند. عناوینی مثل Splinter Cell و Rainbow Six جزو محبوب ترین آثار Ubisoft هستند که همه تحت لیسانس Tom Clancy عرضه شده اند. سری Ghost Recon همانند Rainbow Six یک بازی تاکتیکی نظامی است که در تمام نسخه های خود موفق بوده و دو عنوان Advanced Warfighter 1 & 2 از بهترین های این نسل بودند. اما Ubisoft مدتی پرده از GR جدید برنداشت و سر انجام عنوان Future Soldier را رونمایی کرد که حوادث آن در آینده نچندان دور اتفاق می افتد. ماجرا از جایی شروع می شود که اصلاح طلبان کشور روسیه از های غلط کشور خود ناراضی هستند و تصمیم می گیرند به زور کنترل کشور را در دست بگیرند. در این بین، حمله سختی توسط اصلاح طلبان شکل می گیرد و نهایتا روسیه پایه های حکومتی خود را رو به ضعف می بیند. از طرفی ارتش آمریکا که از قبل رابطه خوبی با روسیه داشته، وارد ماجرا شده و نیروهای خود را به طرفداری از رژیم روسیه وارد خاک این کشور می کند. شما در نقش یک سرباز آمریکایی که در روسیه به دنیا آمده، بازی را پیگیری می کنید. کاپیتان ادوارد کاچنکو (Edward Kachenko) همراه با جوخه خود در نقش نیروهای Ghost وارد نبرد می شوند.

 

| نسخه نهایی و معتبر SKIDROW ، برای اولین بار درمیان وبسایت های ایرانی |

| نسخه کم حجم BlackBox به پست اضافه شد . |

| کرک فیکس SKIDROW به صورت جداگانه افزوده شد |

 

Ghost Recon Future Soldier دانلود بازي Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier براي PC

 

 

از آنجایی که بازی در سال ۲۰۳۰ اتفاق می افتد، لباس سربازها به لطف استفاده از تکنولوژی نانو بسیار سبک است که سرباز به راحتی می تواند در آن حرکت کند. کلاس بعدی تک تیرانداز (Sniper) است که مسلما خیلی در نبردهای سنگین شرکت نمی کند. وظیفه شما این است که ابتدا یک نقطه امن برای تیراندازی پیدا کرده و دشمنان را از پا در می آورید. به لطف پیشرفت تکنولوژی می توانید دشمنان را از فاصله خیلی دور و حتی پشت دیوار مشاهده کرده و آن ها را از پای در آورید. کلاس چهارم Weirder است که نقش مهمی در شلوغی های نبرد بازی می کند. آن ها شنل هایی دارند که عملا بدنشان را نامرئی می کند و همانند روح می توانند دشمنان را از پای در آورند.

در کل Ghost Recon جدید بسیار سریع تر شده و نبردها در فواصل نزدیک تر شکل می گیرند. البته این بازی همانند Gears of War مستقیم نیست و هنوز همانند نسخه های قبل، بیشتر یک بازی تاکتیکی است تا یک تیراندازی محض. به همین دلیل شما باید بیشتر روی کار تیمی تمرکز داشته باشید. بخش چندنفره Future Soldier بسیار پیشرفته کار شده و باید با هم تیمی هایتان تاکتیکی بازی کنید و هوای همدیگر را داشته باشید. می توانید سوار بر وسایل نقلیه شده و یکی از دوستانتان تیراندازی کند. در کل این بخش بیشتر بر پایه کار تیمی است تا تک نفره و چیزی برای خودنمایی فردی. Future Soldier به نظر خیلی سریع تر و سر راست تر از قبل شده است.

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی Men of War: Condemned Heroes برای کامپیوتر

Men of War: Condemned Heroes قسمتی جدید از سری بازی های Men of War می باشد که داستان این بازی در مورد شوروی سابق و در طی جنگ جهانی دوم رخ می دهد . ژانر این بازی استراتژی می باشد و پلیر می بایست با استفاده از نقشه ها و تاکتیک های جنگ ، دشمنان خود را نابود کند . داستان بازی باز هم در مورد جنګ جهانی دوم هست. ولی این بار طرفین درګیر فقط المان و شوروی هستند که شما می توانید یکی از این دو کشور را انتخاب کنید و مرحله ها رو طی نمایید . شما رهبری گروهی به نام No step back! را برعهده دارید . نسخه دوم این بازی که موفق نیز نبود با نام men of war: red tide دارای دو کشور بود و شاید تکرار چنین کاری یک ریسک بزرگ برای سازنده ی بازی یعنی ۱company باشد . در حالی که نسخه چهارم با نام men of war:assault squad دارای ۵ کشور بود و بسیاری از منتقدان ، دلیل موفق بودن این نسخه را همین امر می دانستند . یکی دیگر از نکات مثبت این بازی ، گرافیک عالی در مقابل سایر بازی های استراتژیکی می باشد که به تمام جزئیات پرداخته شده است .

 

دانلود بازی Men of War: Condemned Heroes برای کامپیوتر

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی Top Gun Hard Lock برای PC با لینک مستقیم

بر اساس فیلم کلاسیک پارامونت پیکچرز،Top Gun Hard Lock ،در حال حاضر با نام تجاری جدید و یک داستان بی نظیر موج جدیدی از نخبگان هوانورد دریایی لحظات فوق العاده جذابی را برای شما عزیزان فراهم می کند .گیمر به منماطق فوق سری و خطرناک پرواز می کند ، جالب است بدانید این بازی با فیلم های به اصطلاح خیلی مدرن رقابت جدی ای دارد . مبارزه بازی dog-fighting با جت های فوق پر سرعت  و tailgating MiGs در ماخ ۲ ،در حالی که یک جلوه ی ویژه ی منحصر بفرد و …. را خلق می کند اما همچنان گیمر سختی بازی را لمس می کند . انفجار های بازی بسیار رضایت بخش است . در حقیقت بر روی فیزیک این بازی به شدت کار شده است . شما از هم اکنون می توانید نسخه PC این بازی را برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی از وبسایت گنبد دانلود  به صورت رایگان و با لینک مستقیم دریافت نمایید.

|نسخه نهایی RELOADED بازی|

 

top gun hard lock cover small دانلود بازی Top Gun Hard Lock برای PC

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی Yesterday با لینک مستقیم برای pc

 

 

دانلود بازی Yesterday برای PC از گنبد دانلود www.gonbad-download.ir

بازی زیبا و منحصر به فرد Yesterday از استودیوی بازی Pendulo عرضه شد، بازی در سبک جدید ماجرایی. بازی که پر از رمز و راز است و میتوان محیط آن را به صورت تاریک،غم انگیز و …. تعریف نمود، بازی از هیجان و ماجرای جدیدی برخوردار است که تا به حال در بازی های دیگر به چشم نیامده است! محیط فوق العاده،گیج کننده و شخصیت های مشکوک شما را با یک ماجرا و تجربه ی جدید آشنا میکند. داستان در شهر نیویورک در سال ۲۰۱۱ اتفاق می افتد زمانی که تمام مردم شهر یکی پس از دیگری ناپدید میشوند و بعد از مدتی آن ها را مرده یافت میکنند، هنری به همراه دوست خود کوپر برای یافتن این راز و کشف کردن حقایق دست به کار میشوند و با وقایع ترسناک و ماجراهایی پیچیده روبرو میشوند.

.: ادامه مطلب :.

دانلود رایگان بازی فوتبال حرفه ای Pro Evolution Soccer 2012

| برای اولین بار در میان سایت های فارسی زبان |

| به همراه لینک مستقیم و لینک کمکی |

| اولین پچ رسمی از سایت کونامی و همچنین پچ گزارشگر انگلیسی به صورت لینک مستقیم اضافه شد  |

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی Might and Magic 2 برای موبایل

Might and Magic 2

در این  بازی شما نقش جنگجوی دلیر لوییس را ایفا خواهید کرد که هدفش جلوگیری از تهدیدی است که آرامش زمین را برهم خواهد زد . ارتشی از شیاطبن دشمن تان هستند و تنها امید شاهزاده ی زیبا ، سوفیا شمایید که در انتظار از بین بردن این تهدید بزرگ نشسته است . راه رسیدن به پیروزی بسیار طولانی است اما امید خود را از دست نداده و هدف نیکی که در سر می پرورانید ایمان داشته باشید !

.: ادامه مطلب :.

Deer Hunter 4 دانلود بازی شکار حیوانات ( جاوا ) با لینک مستقیم

Deer Hunter 4

متاسفانه تفریح برخی افراد رفتن به شکار حیوانات می باشد که روح هر انسان آزاده ای را می رنجاند اما استفاده از جایگزین هایی که ساخته شده اند می تواند تا حدود زیادی از شکار بی رحمانه حیوانات جلوگیری کند . به همین منظور قصد داریم امروز یک بازی بسیار زیبا که همان شکار حیوانات می باشد را به شما معرفی کنیم که می توانید با نصب بر روی گوشی خود به آفریقای جنوبی ، کامرون و تانزانیا رفته و حیواناتی نظیر فیل ، بوفالو و گوزن شکار کنید و حس شکار حیوانات واقعی خود را تا حدودی ارضا کنید . این بازی که از گرافیک نسبتا بالایی برخوردار است تحت پلتفرم جاوا طراحی شده است .

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : عادل
  • تاریخ: شنبه 3 دی 1390برچسب:,
  • دانلود بازی فیزیکی بالینک مستقیم Smuggle Truck v1.0

    Smuggle Truck

    یک بازی بسیار جالب برای دوستان کاربر با لینک مستقیم

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : عادل
  • تاریخ: شنبه 3 دی 1390برچسب:,
  • صفحه قبل 1 صفحه بعد


    gonbad-download

    عادل

    gonbad-download

    http://gonbad-download.loxblog.ir

    گنبد دانلود

    دانلود بازی Darksiders II برای PC

    گنبد دانلود

    سلام من عادل خدر خوجه مدیر سایت گنبد دانلود هستم امیدوارم با ارسال مطالب کاربردی به شما دوستان عزیز کمکی بکنم سایت گنبددانلود|قالب های لوکس بلاگ ابذار وبلاگ نویسی کتاب گنبد کاووس والیبال گنبد دانلود موزیک ترکمنی اصیل سایت ترکمن صحرا موسیقی اصیل ترکمن هاوش گنبد دانلود

    گنبد دانلود