گنبد دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده Tap Zoo – اندروید

این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی بسیار زیبا و جذاب Tap Zoo را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی شما مدیریت یک باغ وحش زیبا با حیوانات دوست داشتنی را بر عهده دارید. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

Tap Zoo بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده Tap Zoo   اندروید

 

 


.: ادامه مطلب :.

دسته بندی و مدیریت تصاویر با My Photo Albums v3.0.4 – آیفون و آیپد

 

My Photo Albums بهترین ابزار برای مرتب سازی و مدیریت تصاویر در گوشی های آیفون است که در سال ۲۰۱۰ میلادی به انتخاب ۳۰۰ هزار نفر به عنوان بهترین نرم افزار برای مدیریت عکس ها در گوشی های با سیستم iOS انتخاب شد . شما را قادر می سازد تا تصاویر خود را دسته بندی های مختلف و به طور منظم مدیریت کنید تا در یافتن آن ها در زمان دیگر ، با مشکل مواجه نشوید . تمام دسته بندی های نیز قابل ویرایش و مدیریت هستند . قابلیت نمایش تصاویر در حالت های مختلف مانند ۳×۳ ، ۴×۴ ، لیست ، آیکون و … ، ساخت آلبوم های نامحدود برای مدیریت بهتر تصاویر ، ویرایش ساده‌ی تصاویر ، اضافه کردن به مخاطبین ، نمایش تصاویر به صورت اسلایدشو و … از امکانات این برنامه ی مفید هستند که برای اجرای آن نیاز به iOS 4.0 و بالاتر دارید .

 

My Photo Albums دسته بندي و مديريت تصاوير با My Photo Albums v3.0.4   آيفون و آيپد

 

 


.: ادامه مطلب :.

بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده Tiny Farm – آیفون و آیپد

 

این بار در سایت دانلودها بازی بسیار زیبا و دیدنی Tiny Farm مخصوص آیفون و آی پد را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم. این بازی بسیار زیبا به نوعی شبیه سازی یک مزرعه کوچک می باشد که شما مدیریت آن را بر عهده دارید. این بازی نیازمند سیستم عامل iOS 3.2 و بالاتر می باشد. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

 

Tiny Farm بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده Tiny Farm   آیفون و آیپد

 

 


.: ادامه مطلب :.

ماشین حساب حرفه ای handyCalc Calculator 0.52 – اندروید

 

handyCalc Calculator ماشین حساب حرفه ای و بسیار قدرتمند برای سیستم عامل اندروید می باشد که می تواند عملیات پیچیده ریاضی و محاسباتی را حل نماید. برای اجرای نرم افزار handyCalc Calculator نیازمند سیستم عامل اندروید ۲٫۱ و بالاتر می باشید.

 

handyCalc Calculator ماشین حساب حرفه ای handyCalc Calculator 0.52   اندروید

 

 

 


.: ادامه مطلب :.

بازی جذاب و خنده دار Yumm – اندروید

 

Yumm نوعی بازی برای سیستم عامل محبوب اندروید می باشد که شما در این بازی، موجود بامزه و خنده داری را سر کار گذاشته و با او شوخی می کنید. شما می توانید او را قلقلک داده و بخندانید! این بازی فوق العاده محبوب و بامزه می باشد. پیشنهاد می کنیم این بازی را از دست ندهید.

 

Yumm بازی جذاب و خنده دار Yumm   اندروید

 

 

 


 

.: ادامه مطلب :.

بازی بسیار زیبای Polarbit Raging Thunder برای نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳

این بار در سایت دانلودها بازی بسیار جذاب و زیبای Polarbit Raging Thunder را مخصوص گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳ تهیه نموده ایم که امید واریم مورد توجه واقع گردد . این بازی را در دو فرمت " SIS " و " SISX "  هم اکنون می توانید دریافت نمایید .

 

Ato Car بازی بسیار زیبای Polarbit Raging Thunder  برای نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳


.: ادامه مطلب :.

بازی فوق العاده زیبای MiniSquadron Loxpy اندروید

 

این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی بسیار زیبا و جذاب MiniSquadron Loxpy را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.این بازی، یک بازی  جالب و هیجان آور هواپیماها می باشد که شما با طی مراحل مختلف مسئولیت سنگینی را بر دوش خود دارید. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

mini بازی فوق العاده زیبای MiniSquadron Loxpy  اندروید

 

 


.: ادامه مطلب :.

بازی محبوب و بسیار زیبا Galaxy on Fire برای سری ۶۰ ورژن ۵ نوکیا

این بار در سایت دانلود ها بازی جذاب و بسیار زیبا به نام Galaxy on Fire  را مخصوص گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۵ تهیه نموده ایم که امیدواریم مورد توجه واقع شود .امیدواریم با دریافت این بازی لذت ببرید.

 

galaxy بازی محبوب و بسیار زیبا Galaxy on Fire  برای سری ۶۰ ورژن ۵ نوکیا

 

 


.: ادامه مطلب :.

بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده GT Racing سری UIQ3

امروز بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده GT Racing را برای گوشی های سری UIQ3 سونی اریکسون برای شما کاربران محترم تهیه نموده ایم که امیدواریم از این بازی لذت ببرید .

 

GT Racing بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده GT Racing  سری UIQ3

 

 


.: ادامه مطلب :.

تم جدید و فوق العاده زیبای Music Color برای گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن

 

تم بسیار زیبای Music Color برای گوشی های نوکیا سری ۶٠ ورژن ۵ ، را در این پست از سایت دانلودها برای شما عزیزان بازدیدکننده آماده دریافت کرده ایم.امیدواریم مورد قبول تان واقع شود.

 

Music Color تم جدید و فوق العاده زیبای Music Color برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 5

 

 

 


.: ادامه مطلب :.

gonbad-download

عادل

gonbad-download

http://gonbad-download.loxblog.ir

گنبد دانلود

بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده Tap Zoo – اندروید

گنبد دانلود

سلام من عادل خدر خوجه مدیر سایت گنبد دانلود هستم امیدوارم با ارسال مطالب کاربردی به شما دوستان عزیز کمکی بکنم سایت گنبددانلود|قالب های لوکس بلاگ ابذار وبلاگ نویسی کتاب گنبد کاووس والیبال گنبد دانلود موزیک ترکمنی اصیل سایت ترکمن صحرا موسیقی اصیل ترکمن هاوش گنبد دانلود

گنبد دانلود