گنبد دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

یک نرم افزار کار آمد از سری ابزار های سیستم عامل آی او اس (آيفون و آيپاد و آيپد) بنام Battery HD Pro

یک نرم افزار کار آمد از سری ابزار های سیستم عامل آی او اس (آيفون و آيپاد و آيپد) بنام Battery HD Pro v.08
 
نرم افزاری که برای شما بازدید کنند ه عزیز قرار دادیم یک برنامه کاربردی برای گوشی ایفون است که با ان میتوانید شارژ باطری خود را مدیریت کنید و مصرف شارژ باطری برای کارهایی که با گوشی خود انجام می دهید مشخص کنید با تحقیقاتی صورت گرفته برای این نرم افزار تا پنج درصد صرفه جویی میکند در میزان استفاده از باطری و این برنامه بهترین در نوع خودش است

.: ادامه مطلب :.

مدیریت و مشاهده فایل های مختلف با iFiles v1.9.3 – آیفون و آیپد

یک فایل منیجر قدرتمند و مفید برای فایل های گوناگون است که شما را قادر به مشاهده‌ی اسناد ، ویرایش متن ، ضبط صوت ، wifi drive و … می کند . برای استفاده از این نرم افزار کافیست برروی فایل مورد نظر راست کلیک کنید تا منوهای دردسترس را مشاهده کنید و در صورت مایل بودن به راحتی استفاده کنید . با iFiles ، شما به راحتی می توانید فایل های خود را با استفاده از Wi-Fi و یا بلوتوث به اشتراک بگذارید . اضافه شدن قابلیت مرور صفحات وب و دانلود فایل های مختلف از اینترنت ، اتصال به سرورهای FTP ، FTPS و SFTP ، قابلیت استفاده از passcodes طولانی ، انتقال ، کپی ، تغییر نام ، حذف و ایجاد پوشه‌ی جدید ، Zip و Unzip و … در این نسخه در دسترس هستند که برای استفاده از این برنامه به سیستم عامل iOS 4.0 و بالاتر نیاز دارید .

.: ادامه مطلب :.

بازی بسیار جذاب Xtreme Wheels 1.1.2 – آیفون و آیپد

بازی بسیار زیبا و دیدنی Xtreme Wheels مخصوص آیفون و آی پد را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم. شما باید در این بازی با موتور خود حرکات نمایشی انجام دهید و امتیاز کسب نمایید. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

 

Xtreme Wheels بازی بسیار جذاب Xtreme Wheels 1.1.2   آیفون و آیپد

 

 


 

.: ادامه مطلب :.

بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده Asphalt 6 Adrenaline HD اندروید

 بازی بسیار زیبا و جذاب Asphalt 6 Adrenaline HD  را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. حتما شما هم با این بازی آشنایی دارید، این بار می توانید این بازی سرگرم کننده را در موبایل خود انجام دهید. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید می باشد . امید است این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

Asphalt 6  Adrenaline HD بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده Asphalt 6 Adrenaline HD  اندروید

 

 


.: ادامه مطلب :.

بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده Gravity Runner – جاوا

این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی جدید و جذاب Gravity Runner را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا و در سایز ۳۲۰×۲۴۰ می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

Gravity Runner بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده Gravity Runner   جاوا

 

 


.: ادامه مطلب :.

مرورگر قدرتمند و پرسرعت iCab Mobile v5.1.1 – آیفون و آی پد

حتماً می دانید که برای ویگردی در اینترنت نیاز به مرورگر دارید که با تعریف دیگر مرورگرها تفسیرکننده ی کدهای وب هستند . برای وبگردی و بازکدن صفحات وب در گوشی های آیفون ، آی پد تاج ، آی پد خود می توانید از iCab Mobile استفاده کنید که علاوه بر سرعت بالا در بارگذاری صفحات ، امکانات و قابلیت های متعددی را در اختیار شما قرار می دهد . با استفاده از موتورهای جستجوگر تعبیه شده در برنامه از جمله گوگل و یاهو به راحتی می توانید عبارات خود را به طور مستقیم سرچ کنید . قابلیت پرکردن فرم های سایت به شکل دستی و اتوماتیک ، فیلتر مبتنی بر URL ، بلوکه کردن تبلیغات مزاحم ، بازکردن لینک های متعدد در تب های مختلف ، داشتن حالت تمام صفحه ، ذخیره ی امن رمزهای عبور ، ا پشتیبانی از Dropbox و … از ویژگی های این مرورگر پرسرعت هستند که برای اجرای آن نیازمند iOS 3.1 و بالاتر می باشید .

 

iCab Mobile مرورگر قدرتمند و پرسرعت iCab Mobile v5.1.1   آيفون و آي پد

 

 

 

 


.: ادامه مطلب :.

کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی زیباترین پوزش

 

کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی "زیباترین پوزش" را برای گوشی های موبایل شما عزیزان آماده نموده ایم.این کتاب ها بر روی تمامی گوشی هایی که از جاوا پشتیبانی می کنند نصب می شود. امیدواریم از این کتاب الکترونیکی بسیار زیبا لذت ببرید.

 

Mobile Ebook کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی زیباترین پوزش

 

 


.: ادامه مطلب :.

بازی جدید و مسابقه ای Extreme Formula 1.5.2 – آیفون و آی پد

بازی Extreme Formula عنوانی جدیدی از بازی های ریسینگ و مسابقه ای است که برای گوشی های اپل عرضه شده است . سرعت بالای خودروهای بازی، گرافیک بالا و سخت بودن از ویژگی های این بازی زیبا هستند . برای بازی کردن می توانید بخش داستانی و مسابقه ای را انتخاب کنید که قابلیت آنلاین بازی کردن را نیز دارد . داشتن ۱۰ خوردو در ۴ کلاس مختلف و ۲۲ راه برای مسابقه بازی را هیجانی تر می کند . برای اجرای این بازی نیازمند iOS 4.3 و بالاتر هستید .

 

Extreme Formula بازي جديد و مسابقه اي Extreme Formula 1.5.2   آيفون و آي پد

 

 

 

 


.: ادامه مطلب :.

فتوشاپ مخصوص اندروید Adobe Photoshop Express 1.3.2

Adobe Photoshop Express محصول معروف و قدرتمند شرکت ادوبی می باشد که برای ویرایش حرفه ای تصاویر درون سیستم عامل اندروید طراحی و ساخته شده است. توسط این نرم افزار شما قادر خواهید بود که تصاویر خود را ویرایش نمایید. امیدواریم Adobe Photoshop Express مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

 

Adobe Photoshop Express android فتوشاپ مخصوص اندروید Adobe Photoshop Express 1.3.2

 

 

 


 

.: ادامه مطلب :.

مجموعه برنامه های جدید آندروید Android Applications Collection

برای شما عزیزان و علاقه مندان مجموعه ای بیش از ۷۷۰ برنامه (Application) را برای گوشی های آندرویدی آماده کرده ایم . این نرم افزارها در دسته بندی های مختلف مانند ابزارهای اینترنت ، ابزار کار با تصاویر ، موزیک پلیر ، ابزار کاربردی و … می باشند که تمام آن ها با فرمت APK آماده شده اند . تمام این برنامه ها آپدیت شده در ماه نوامبر سال ۲۰۱۱ هستند که با دانلود این پک در وقت و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . برای مشاهده‌ی لیست برنامه های موجود در این مجموعه به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .

 

| بیش از ۷۷۰ برنامه ی جدید ، با حجم ۶۱۷ مگابایت |

| آپدیت شده‌ی ماه نوامبر سال ۲۰۱۱ |

 

Android Applications مجموعه برنامه هاي جديد آندرويد Android Applications Collection

 

 

 

 


 

 


.: ادامه مطلب :.

gonbad-download

عادل

gonbad-download

http://gonbad-download.loxblog.ir

گنبد دانلود

یک نرم افزار کار آمد از سری ابزار های سیستم عامل آی او اس (آيفون و آيپاد و آيپد) بنام Battery HD Pro

گنبد دانلود

سلام من عادل خدر خوجه مدیر سایت گنبد دانلود هستم امیدوارم با ارسال مطالب کاربردی به شما دوستان عزیز کمکی بکنم سایت گنبددانلود|قالب های لوکس بلاگ ابذار وبلاگ نویسی کتاب گنبد کاووس والیبال گنبد دانلود موزیک ترکمنی اصیل سایت ترکمن صحرا موسیقی اصیل ترکمن هاوش گنبد دانلود

گنبد دانلود