گنبد دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

مزاحم های ایرانسلی

مزاحمت با سیم‌کارت ایرانسل در صدر شکایات
معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: 469 شکایت درپنج ماه نخست سال جاری از سوی مردم در خصوص نحوه خدمات ارایه شده توسط اپراتورها به این سازمان ارایه شده است.

' حسن رضوانی' روز سه شنبه اظهار داشت: این شکایت ها از مجموع اپراتورهای فعال در حوزه های ارتباطی و فناوری اطلاعات مطرح شده است.
وی افزود: از مجموع شکایت های واصله به رگولاتوری 60 مورد مربوط به اپراتورهای فعال در حوزه فناوری اطلاعات و 140 مورد مربوط به اپراتور اول است.
معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات، خاطر نشان کرد: همچنین طی این مدت، 269 شکایت نیز از نحوه ارایه خدمت توسط اپراتور دوم از سوی مشترکان به سازمان ارایه شده است.
رضوانی تصریح کرد: از مجموع شکایت های ارسالی در خصوص ارایه خدمت نامطلوب از سوی اپراتورهای حوزه فناوری اطلاعات، 56 مورد رسیدگی و پاسخ های لازم به مردم ارایه شده است.
رضوانی بابیان این مطلب که بیشترین درخواست های ارایه شده به سازمان در حوزه تلفن همراه بوده است، گفت: بیشترین خواسته مردم در حوزه همراه اول مربوط به افزایش پوشش تلفن همراه است ،به گونه ای که طی پنج ماهه نخست سال جاری 34 مورد درخواست برای رسیدگی در این زمینه به سازمان تنظیم مقررات ارسال شده است.
وی ادامه داد:درحوزه ایرانسل نیز،بیشترین خواسته مردم رسیدگی به مزاحمت های تلفنی صورت گرفته از سوی سیم کارت های این اپراتوربوده به گونه ای که طی این مدت 174 مورد درخواست در این حوزه به رگولاتوری ارایه شده است.
معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات تأکید کرد: طی این مدت، 49 مورد درخواست نیز از سوی نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی مطرح شده بود که سازمان تنظیم مقررات در کوتاهترین زمان ممکن به درخواست ها رسیدگی و پاسخ لازم را به مخاطبان ارایه کرده است.
رضوانی بابیان این مطلب که اپراتورهاموظف به برقراری سازوکارلازم برای پاسخگویی به مردم هستند، تصریح کرد: مردم باید در اقدام نخست شکایت خود را در خصوص سرویس های ارایه شده به اپراتوها ارایه دهند.
وی ادامه داد: مشترکان در صورت عدم پاسخ مناسب می توانند شکایت های مد نظر خود را به دو صورت حضوری و غیر حضوری با سازمان تنظیم مقررات ارایه دهند تا در کوتاهترین زمان ممکن به آن ها رسیدگی شود .
معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: 469 شکایت درپنج ماه نخست سال جاری از سوی مردم در خصوص نحوه خدمات ارایه شده توسط اپراتورها به این سازمان ارایه شده است.

' حسن رضوانی' روز سه شنبه اظهار داشت: این شکایت ها از مجموع اپراتورهای فعال در حوزه های ارتباطی و فناوری اطلاعات مطرح شده است.
وی افزود: از مجموع شکایت های واصله به رگولاتوری 60 مورد مربوط به اپراتورهای فعال در حوزه فناوری اطلاعات و 140 مورد مربوط به اپراتور اول است.
معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات، خاطر نشان کرد: همچنین طی این مدت، 269 شکایت نیز از نحوه ارایه خدمت توسط اپراتور دوم از سوی مشترکان به سازمان ارایه شده است.
رضوانی تصریح کرد: از مجموع شکایت های ارسالی در خصوص ارایه خدمت نامطلوب از سوی اپراتورهای حوزه فناوری اطلاعات، 56 مورد رسیدگی و پاسخ های لازم به مردم ارایه شده است.
رضوانی بابیان این مطلب که بیشترین درخواست های ارایه شده به سازمان در حوزه تلفن همراه بوده است، گفت: بیشترین خواسته مردم در حوزه همراه اول مربوط به افزایش پوشش تلفن همراه است ،به گونه ای که طی پنج ماهه نخست سال جاری 34 مورد درخواست برای رسیدگی در این زمینه به سازمان تنظیم مقررات ارسال شده است.
وی ادامه داد:درحوزه ایرانسل نیز،بیشترین خواسته مردم رسیدگی به مزاحمت های تلفنی صورت گرفته از سوی سیم کارت های این اپراتوربوده به گونه ای که طی این مدت 174 مورد درخواست در این حوزه به رگولاتوری ارایه شده است.
معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات تأکید کرد: طی این مدت، 49 مورد درخواست نیز از سوی نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی مطرح شده بود که سازمان تنظیم مقررات در کوتاهترین زمان ممکن به درخواست ها رسیدگی و پاسخ لازم را به مخاطبان ارایه کرده است.
رضوانی بابیان این مطلب که اپراتورهاموظف به برقراری سازوکارلازم برای پاسخگویی به مردم هستند، تصریح کرد: مردم باید در اقدام نخست شکایت خود را در خصوص سرویس های ارایه شده به اپراتوها ارایه دهند.
وی ادامه داد: مشترکان در صورت عدم پاسخ مناسب می توانند شکایت های مد نظر خود را به دو صورت حضوری و غیر حضوری با سازمان تنظیم مقررات ارایه دهند تا در کوتاهترین زمان ممکن به آن ها رسیدگی شود .



  • نوشته : عادل
  • تاریخ: چهار شنبه 25 آبان 1390برچسب:,

  • gonbad-download

    عادل

    gonbad-download

    http://gonbad-download.glxblog.com

    گنبد دانلود

    مزاحم های ایرانسلی

    گنبد دانلود

    سلام من عادل خدر خوجه مدیر سایت گنبد دانلود هستم امیدوارم با ارسال مطالب کاربردی به شما دوستان عزیز کمکی بکنم سایت گنبددانلود|قالب های لوکس بلاگ ابذار وبلاگ نویسی کتاب گنبد کاووس والیبال گنبد دانلود موزیک ترکمنی اصیل سایت ترکمن صحرا موسیقی اصیل ترکمن هاوش گنبد دانلود

    گنبد دانلود